1. Analitza el vídeo Information/R/Evolution.
http://www.youtube.com/watch?v=-4CV05HyAbM
– Posa un titular a aquest vídeo
Information’s world
– Identifica tots els serveis i productes que puguis i fes una descripció bàsica de cadascú. Exemple: Wikipedia és …
Youtube és un portal on qualsevol persona pot pujar un vídeo a la web. És una xarxa social per a compartir vídeos.
Google, es tracta d’un buscador a internet, un trobador de la informació que busques.
Ebay i Amazon són una xarxa social que es basa en la compra-venta d’objectes
Flick’r és una xarxa social fotogràfica.
Twitter i Facebook són xarxes socials. Facebook et permet publicar textos, fotografies, vídeos, etc. Twitter s’utilitza bàsicament per a la publicació de textos, pensaments.
– Fes un comentari o valoració personal
En el vídeo es mostra el que s’està veient al dia a dia, un continu avenç tecnològic en el món de la informació i com internet està revolucionant tot aquest àmbit.
2. A partir de l’Informe: “Sociedad de la Información España 2011” (Telefónica)
http://e-libros.fundacion.telefonica.com/sie11/aplicacion_sie.html:
– Tria un apartat de l’informe i el comentes, donant la teva opinió.
En l’apartat Terminales: el smartphone supera al PC como terminal inteligente más vendido en el mundo, és clar que s’ha notat aquest increment de venta de smartphones, avui en dia en trobes casi a qualsevol persona. I es que s’ha tornat una forma molt còmode de posseir qualitats d’un PC però a qualsevol lloc, poder-les fer servir arreu i a més en un dispositiu petit i còmode. Per tant, aquest increment en ventes s’entén perfectament.
Gerard Morell Cosmen